יום ראשון, 3 באפריל 2016

בראוניז שוקולד ואגוזי מלך

בראוניז שוקולד ואגוזים
 לא מזמן הוזמנתי להשתתף בסדנת צילום אוכל בבית ספר לצילום בשם "צילום בעם".
בתור בלוגרית אוכל, אין ספק שתמונות טובות עושות את העבודה יותר טוב מכל תיאור ומתכון של המנה - או קינוח במקרה שלי.
לכבוד המאורע היינו צריכים לבחור מתכון ותמונה ש"עשו לנו את זה", להביא איתנו את התמונה ואת המנה שאותה אנחנו הולכים לצלם ובסדנה עצמה לנסות לחקות ולהגיע לתוצאה שתהיה הכי קרובה שאפשר לתמונת המקור הנבחרת.

אני בחרתי בראוניז עם אגוזי מלך - בעקבות מתכון שכבר כתבתי פה בבלוג ואני מכינה אותו באופן קבוע בכל אירוח שלי.
המתכון פשוט למדי ואפשר לשחק איתו בהמון וריאציות שונות - כמו למשל מה שעשיתי בעוגה הזו שבה הבראוניז משמש כבסיס לעוגת רושם מפנקת.

זוהי תמונת המקור , מתוך הבלוג הנפלא: simmerandboyle



וזו התמונה שלי:




"תמונה נהדרת יצאה לך" - זאת הייתה התגובה של רונן מנגן צלם ומורה בחסד!
מה אתם אומרים? הצלחתי??

אחרי שנהנינו מהתמונות ומהיום המהנה שהעברתי בחברת אבינועם ארביב המוכשר מהבלוג: "פירורים" הגיע הזמן להנות מהמכון..


בראוניז שוקולד ואגוזי מלך / "מנ(ו)סה במטבח"


מרכיבים: (לרינג בגודל 22 ס"מ, או לתבנית בגודל 22X22)

לבראוניז:
100 גרם חמאה
3/4 כוס סוכר
150 גרם שוקולד מריר 
2 כפות אבקת קקאו
קמצוץ מלח
2 ביצים
3/4 כוס קמח
2 כפות ליקר שוקולד (לא חובה)
חצי כוס אגוזי מלך קצוצים גס

מפשילים שרוולים:

1. מחממים תנור ל- 180 מעלות.
2. ממסים בקערה: חמאה,סוכר ושוקולד ומערבבים היטב.
3. מוסיפים אבקת קקאו, מלח, ביצים וליקר שוקולד ומערבבים היטב.
4. מנפים פנימה את הקמח ואגוזי המלך,מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
5. מעבירים לתבנית ומכניסים לתנור.
6. אופים למשך 30-35 דקות. הפעם הקיסם צריך לצאת לח.
7. מצננים היטב. שומרים בכלי אטום או במקרר.

עוד טיפ טיפה וסיימנו: 

ניתן להוסיף גם חמוציות, צימוקים או שברי שקולד לבלילת העוגה. זה רק יעשיר אותה עוד יותר- מומלץ!
* אפשר גם לפדר את העוגה באבקת סוכר או להשאיר אותה ככה- היא תהיה טעימה בכל מקרה.

למתכונים וטיפים נוספים בואו לבקר אותי גם בדף הפייסבוק "מנסה במטבח"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה