יום שבת, 5 באוגוסט 2017

המתכון המושלם לפאדג' טבעוני


סוד #108 שאני משתפת אתכם - אני אוהבת פאדג'!

בדרך כלל אני לא נוגעת בדברים "חיים", סביצ'ה, טרטר ואפילו סופלה ממש לא עושים לי את זה,
אבל מאז שגיליתי את הפאדג' שהכנתי בפסח - אני בעננים.
החלפת הקמח בשקדים טחונים (כדי שיהיה כשר לפסח) הפכה את הבראוניז הבייתים שלנו לקוביות פאדג' עשירים ונימוחים שאני מכינה אותם קבוע בכל השנה.
לאחר שמצאתי את המתכון המושלם לפאדג' ללא גלוטן החלטתי שאין סיבה שלא אחפש את המתכון לפאדג' הטבעוני המושלם.

ומה אני אגיד לכם? מצאתי!





אני מרשה לעצמי לומר שהמתכון גם מוצלח, גם טעים וגם בריא. מסתבר שיש דבר כזה.


יש פה קמח כוסמין מלא, סוכר חום, קקאו משובח, שמן קוקוס, שקדים טחונים ומים.

אין פה חמאה, ביצים, סוכר לבן בכמויות מטורפות..

אבל יודעים מה. למה שתאמינו לי? נסו בעצמכם. 

רק אל תשכחו לחזור לספר איך יצא, הא?


ואם אתם גם רומנטיים להפליא, צרו שבלונה בצורת לב וחתכו בעזרתה לבבות משגעים - חיבוק מובטח.


המתכון המושלם לפאדג' טבעוני 

רכיבים: 15 לבבות

180 גר' (1/2 1 כוסות) קמח כוסמין מלא

1/2 כפית אבקת אפייה
40 גר' (1/2 כוס) שקדים טחונים
240 גר' (1 כוס) סוכר חום
1/2 כפית מלח
75 גר' (3/4 כוס) קקאו
1 כפית תמצית וניל
1/3 כוס שמן קוקוס
1 כוס מים


לציפוי
100 גר' שוקולד מריר
1 כף שמן קוקוס
סוכריות לב לקישוט 

מפשילים שרוולים:

1. מחממים תנור ל170 מעלות.

2. בקערה גדולה מערבבים יחד את כל הרכיבים היבשים: קמח, אבקת אפייה שקדים טחונים, סוכר חום מלח וקקאו.
3. מוסיפים שמן קוקוס, תמצית וניל ומים ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
4. מעבירים לתבנית מרופדת בנייר אפיה ואופים למשך 30 דקות עד שסכין במרכז העוגה יוצא לח.
5. לאחר שהפאדג' הצטנן חותכים ממנו לבבות בינוניים.
6. ממסים במיקרו או על בן מארי את השוקולד המריר, מוסיפים שמן קוקוס ומערבבים היטב.
7. מצפים כל לב בשוקולד המומס ומקשטים.

עוד טיפ טיפה וסיימנו:


* את שמן הקוקוס ניתן להמיר ב 1/2 כוס שמן צמחי.

* מהשאריות שאחרי החיתוך ניתן לגלגל כדורי שוקולד מתוקים ולצפות בשבבי קוקוס.
* ניתן לשמור בקירור עד שבוע במקרר או עד כחודש במקפיא.
* בימי הקיץ החמים ניתן וכדאי לנשנש היישר מהמקפיא. טעים!

יש לשמור הרחק מילדים קטנים ומתוקים שרק מחכים לנשנש
לעוד מתכונים טבעוניים כנסו לכאן וכמובן, השארו מעודכנים בדף הפייסבוק שלנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה